עשו לנו לייק    1-700-722-772  
חייגו אלינונווטו אלינו
  • טיולי-טרקטורונים בירושלים2
  • טיולי-טרקטורונים-בירושלים4

טיול טרקטורונים בירושלים

מחפשים אחר אטרקציה מלהיבה לטיול בירושלים וסביבתה? זה הזמן לדעת הכל על טיול טרקטורונים בירושלים...

ירושלים, אחת מהערים התיירותית ביותר בישראל, מאפשרת לכם ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של מסלולי טיול שונים ומרתקים, כאשר אחד מאותם המסלולים מאפשר לכם לחוות את ירושלים וסביבתה באמצעות טיול טרקטורונים בירושלים. טיולים אלו מתקיימים לאורך כל ימות השנה, כאשר מסלולי הטיול משתנים בהתאם לעונות השנה ובהתאם לתנאי מזג האוויר ביום בו בחרתם לקיים את הטיול.

מה חשוב לדעת לקראת טיול שכזה?

טיול טרקטורונים בירושלים הינו מסלול טיול חווייתי המתקיים ברובו במסגרת רכיבה על גבי טרקטורונים המיועדים ומותאמים לצורך כך. מסלול הטיול המוצע לכם מאפשר להיחשף מקרוב לכל אותם נופים מרהיבים המקיפים את ירושלים, כאשר מסלול הטיול כולל בתוכו נחלים ומעיינות, הרים וגבעות ושטחי מישור וכבישים סלולים. טיולים אלו מותאמים לכל שכבות הגיל, כאשר כל טרקטורון מיועד לעד 4 מטיילים, ובמקרים בהם מדובר בשכבת גיל צעירה, מפעיל הטרקטורון הינו איש צוות מטעמנו.

למעשה מדובר על מסלול טיולים המאפשר לכם להיחשף לנופים המרהיבים המקיפים את ירושלים, כאשר המסלול עצמו עובר דרך הרי יהודה וירושלים, אזור עמק האלה, תל צפית, מערת הנטיפים, קיבוץ צרעה ואזורים נוספים בסביבתה של ירושלים. את אורך המסלול ניתן לתכנן מראש בהתאם למאפייני הטיול הנדרש, כאשר ניתנת האפשרות לשלב לאורך המסלול גם מגוון רחב של פעילויות והפעלות המותאמות לקבוצות מטיילים בגילאים שונים.

למי מיועד טיול טרקטורונים בירושלים?

טיול טרקטורונים בירושלים יכול להתאים לכל אחד ואחת המעוניין לחוות ולגלות את נופיה המרהיבים של ירושלים מקרוב. את טיולי הטרקטורונים בירושלים וסביבתה ניתן להתאים לכל קבוצת גיל ולכן הטיולים יכולים להתאים לכל מטרה כגון:

  •  במסגרת טיולים משפחתיים ו/או טיולים רומנטיים לזוגות
  •  בסביבת ירושלים במסגרת חגיגות ואירועי בר/בת המצווה – ניתן לשלב עלייה לתורה בכותל המערבי ולאחר מכן טיול טרקטורונים מאתגר לבני המשפחה
  •  במסגרת קיומם של ימי גיבוש וכיף לעובדי חברות, ועדי עובדים ומסגרות חברתיות נוספות
  •  טיול במסגרת טיולי בית ספר וחוגי סיירות
  •  טיולי טרקטורונים בירושלים לקבוצות מאורגנות מחו"ל

ומסגרות טיול נוספות המותאמות לכל הקהלים בכל גיל!!!

טיול טרקטורונים בירושלים - משך הטיול

משך הטיול נקבע בהתאם לאורך המסלול ובהתאם לפעילויות השונות אותן תהיו מעוניינים לקיים לאורך המסלול. ברוב המקרים, המסלול הקצר ביותר אורך כשעתיים והוא כולל גם עצירה לקפה/תה וכיבוד קל באחת מנקודות התצפית המרהיבות לאורך המסלול. כמו כן, קיים מסלול ארוך יותר באורך של כ-50 ק"מ והוא נמשך בין ארבע עד שש שעות בהתאם למספר העצירות אותן תרצו לבצע לאורך המסלול. יחד עם זאת, עומד לרשותכם מסלול המשלב בתוכו גם לינת שטח. מסלולי הטיול המשלבים גם לינה שכזו, כוללים בתוכם עולם עשיר של הפעלות וסדנאות שונות המתקיימות לאורך המסלול והם מותאמים בעיקר לטיולי בר/בת מצווה וטיולים קבוצתיים עם ועדי עובדים ו/ואו תיירים מחו"ל המעוניינים לחוות את ישראל גם בדרך קצת שונה מלינה בבתי מלון.

טיולי טרקטורונים בהתאמה אישית 

מכיוון שמסלולי הטיול השונים מיועדים למגוון רחב של מטרות טיול ולקהלי יעד שונים, עומדת לרשותכם האפשרות לבנות ולתכנן את מסלול הטיול בהתאם למאפיינים השונים של הקבוצה, לרבות מספר המשתתפים, הגיל הממוצע של המשתתפים וכו'. לצד בניית המסלול המותאם עבורכם באופן אישי, תוכלו ליהנות גם מהיצע מגוון של פעילויות שונות המותאמות עבורכם בהתאם למאפייני הקבוצה. פעילויות אלו ניתנות לשילוב לאורך המסלול, כאשר בין יתר הפעילויות תוכלו למצוא: סדנאות חווייתיות למשתתפים, עצירה לקפה/תה, ארוחת צהריים באחת ממסעדות האזור, משחקי חברה, לינת שטח וכדומה.

מתי מומלץ לטייל?

כפי שציינו לעיל, טיולי טרקטורונים לירושלים מתקיימים לאורך כל ימות השנה בהתאם לתנאי מזג האוויר. עונות השנה השונות מאפשרות לחוות ולהיחשף לנופים משתנים, כאשר יופייה של ירושלים נותר מרהיב גם בחודשי האביב והקיץ וגם בחודשי הסתיו והחורף. חשוב לציין שבהתאם לעונת השנה בה בחרתם לקיים את מסלול הטיול, יינתנו הנחיות ברורות בנוגע לציוד שיידרש להביא לטיול.


למידע נוסף אודות סיורי סגווי בירושלים 

אודותינו

בחברתינו הוקמה על מנת לתת לאנשים "לטעום" מנופיה הקסומים של הערים הגדולות ירושלים ותל אביב -יפו יחד עם הדרכה מרתקת ומעניינת של מורי דרך מהשורה הראשונה .

הגבלות על המכשיר

המכשיר אינו מתאים לנשים בהריון

ולא לילדים מתחת לגיל 16

פרטי יצירת קשר

דרך חברון 57, ירושלים 
1-700-722-772
פקס: 072-222-4015
[email protected]